U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
MOTION Experience

Ticketsupport

Welkom op de supportpagina van Global Ticket. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken! Neem voor inhoudelijke vragen die niet ticket gerelateerd zijn contact op met de locatie zelf (denk hierbij aan vragen zoals "Is er een parkeerplaats?" of "Is de locatie rolstoelvriendelijk?").

Veelgestelde ticketvragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op uw vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.

Hoe kunnen we u helpen?

Ik wil de datum en/of tijd van mijn ticket veranderen.

Voor het wijzigen van de datum en tijd van uw ticket, neem contact op via WhatsApp:

WhatsApp support

Ik wil een verzoek tot annulering en/of terugbetaling van mijn tickets indienen. (Terugbetalingsverzoeken worden binnen 20 werkdagen verwerkt).

Voordat u een verzoek indient via dit formulier, vragen wij u vriendelijk om eerst de ticketvoorwaarden van de locatie te raadplegen. Als u volgens deze ticketvoorwaarden in aanmerking komt voor een terugbetaling van uw tickets, kunt u dat hieronder op het formulier aangeven. Terugbetalingsverzoeken worden binnen 20 werkdagen verwerkt.

LET OP: Als uw verzoek om annulering en/of terugbetaling voor slechts enkele tickets binnen uw bestelling doet, geef dan duidelijk aan in de opmerkingen om welke ticketnummers het gaat. Dit ticketnummer staat onder de QR-/barcode op uw ticket. Als u de ticketnummers niet specificeert gaan wij ervan uit dat u een annulerings-/terugbetalingsverzoek indient voor de gehele bestelling.

Het versturen van uw verzoek is mislukt. Probeer het later nog eens.

Uw verzoek is succesvol ingediend. Terugbetalingsverzoeken zullen binnen 20 werkdagen behandeld worden.

Heeft u in de veelgestelde vragen uw antwoord niet gevonden en wilt u geen ticketwijziging aanvragen, klik dan hier

Voor urgente verzoeken kunt u het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Onze telefoonlijn en ons emailadres hebben door de drukte rondom COVID-19 een significant langere wacht- en responstijd.

WhatsApp support

support@globalticket.nl +31 (0) 20 244 2877 (dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00)

BEVESTIGING VERZENDEN VERZOEK

Weet u zeker dat uw verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan de locatie. Zij bepalen vervolgens of uw verzoek wordt goedgekeurd.

Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.

Wilt u het verzoek verzenden?